نصرت سحر نے سندھ اسمبلی میں امداد پتافی کی معافی قبول کر لی

0 comments

 کراچی
مسلم لیگ فنکشنل کی رہنما نصرت سحر عباسی نے صوبائی وزیر امداد پتافی کی معذرت قبول کرتے ہوئے انہیں معاف کردیا۔
سندھ اسمبلی اجلاس کے دوران صوبائی وزیر امداد پتافی اپوزیشن رہنما نصرت سحر عباسی کی نشست پر گئے، انہیں سر پر دوپٹہ پہنایا اور ان سے جھک کر معافی مانگی۔ اس موقع پر امداد پتافی کا کہنا تھا کہ 3 روز قبل جو واقع رونما ہوا اس پر نصرت سحر اور پورے ایوان سے معذرت کرتا ہوں، نصرت سحر میری بہنوں کی طرح ہیں۔
نصرت سحر نے ایوان میں اظہار خیال کرتے ہوئے کہا کہ میرے ساتھ جو کچھ ہوا اس پر میں اور میرے اہلخانہ بہت زیادہ دکھی اور غمزدہ تھے، امداد پتافی کو کبھی معاف نہ کرتی لیکن سندھ کی روایات کے مطابق میرے سر پر دوپٹہ رکھا گیا اس لئے انہیں دل سے معاف کرتی ہوں۔ انہوں نے بلاول بھٹو سے مطالبہ کیا کہ آئندہ ایوان میں اس قسم کا واقعہ نہ ہونے کی یقین دہائی کرائی جائے۔


0 comments:

آپ بھی اپنا تبصرہ تحریر کریں

اہم اطلاع :- غیر متعلق,غیر اخلاقی اور ذاتیات پر مبنی تبصرہ سے پرہیز کیجئے, مصنف ایسا تبصرہ حذف کرنے کا حق رکھتا ہے نیز مصنف کا مبصر کی رائے سے متفق ہونا ضروری نہیں۔

اگر آپ کے کمپوٹر میں اردو کی بورڈ انسٹال نہیں ہے تو اردو میں تبصرہ کرنے کے لیے ذیل کے اردو ایڈیٹر میں تبصرہ لکھ کر اسے تبصروں کے خانے میں کاپی پیسٹ کرکے شائع کردیں۔